Halloween 2 dagar för tidigt.

Bara för att denna dag är den första av en veckas lov har jag bara suttit hemma och slappat.
Riktigt skönt.
Dessutom är jag ensam hemma och kommer vara det tom runt klockan ett eller nåt i natt. Mamma och pappa roar sig på nåt annat ställe.

Imorgon har jag för mig att jag ska va med Anhthu. Hon ville göra nåt speciellt.
Vad ska man göra under dessa lovdagar egentligen?
Det är ju riktigt jävla skönt med sovmorgon, men mer då?
Kompisar finns ju såklart men mer??
Jag har inte så mycket för mig om dagarna kan man säga, haha.
Jag får hitta på något.
Ha! Jag kan ju försöka bättra på konditionen om jag nu inte har något att göra? Ut och springa.
Önska mig lycka till.
Jag skulle behöva en rejäl spark i baken. (Y)

Bilder från igår kväll laddades upp på facebook. Kolla där om du är nyfiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0