French day tomorrow too.

Minst fem personer har ringt under en timma. Hatar att svara i telefon, det stör vad jag nu än håller på med. Irriterad? Oui, det blev jag.
Jag har inte haft för mig särskilt mycket idag. Mamma hade lektion med mig om alkohol och droger när jag berättade att jag skulle på valborg med vännerna - som om vi inte haft tillräckligt med föreläsningar i skolan. *Suck*

Förut fick jag för mig att det var tisdag. Sen kom jag på att det var onsdag = np i franska imorgon. Lika bra att sätta igång med franskan. Bättre sent än aldrig.

Jeansvästar är så underbara. Jag vill ha fler! Få ta och kolla upp det nån dag. Idag kom jag på att jag inte har en snygg svart kofta. Måste leta reda på i stan. Jag skulle vilja ha en liknande min beigea som har glansigt tyg på fickorna men i svart modell. Assnyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0