Katedral

Jag har varit helt slut på kvällarna att jag inte har orkat uppdatera.

Första skoldagen var intressant. Det är då man ger folk runt en sitt första intryck och det är då andra ger sitt. Väldigt intressant. Det jag fokuserade på mest var såklart alla underbart snygga killar som går på denna skola. Det kryllar av hetingar. Jag menar, det är ju inte så att man var van vid det när man gick på Berzan. Det är underligt hur välklädda killarna är och hur snyggt de klär sig. Kan man kalla det snobbstil? Ledsen men ... smaskens! Och att inte tala om alla tjejer som klär sig i senaste modet. Competition! Kallas detta Katedralandan?

Igår och idag var det mer av en vanlig dag då vi inledde kurserna. Ikväll är det nollning på g i trädgårn. Får se vad det innebär.


Kommentarer
Postat av: Esbjörn

Du ser grym ut Anna!!!

Stor kram

Esbjörn

2011-08-18 @ 08:48:26
Postat av: becca

Lova att haffa en riktig snygging Anna, skulle va så gulligt! :D

2011-08-18 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0