Feeling.

Det var jättekul att träffa alla killkompisar igen från gamla klassen igår kväll! Jag insåg att jag hade saknat dom en hel del. Dock var jag lite borta och väldigt trött. Matilda och Malin kraschade in hos mig. Fick klagomål av grannen som sa att vi (MATILDA O MALIN, EHUM) var för högljudda. Tjejerna somnade inte för ens runt halv tre medans jag redan hade sömnat vid halv ett eller nåt. Vi alla låg ihopmosade i min säng - tre pers i min säng! Jävligt trångt. Och rätt varmt. Men det gick.

Hängde med tjejerna på stan också men var halvdöd. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött. Jag var fettseg. Åkte hem runt halv fem. Gick av vid Becca för att berätta lite saftigt skvaller. Och nu är jag hemma och gör absolut ingenting. Okej, jo. Jag kikar på fb men det räknas inte, det ingår i "ingenting".

Just det. Köpte B&J och det var så underbaaart!! Himelskt. Provade en ny smak - Coconutterly Fair, och denna delar nog plats nummer ett med Phish Food.


Kommentarer
Postat av: storasyster



men hallå, phish food är ju inte ens god?



puss!

2011-08-22 @ 00:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0