Hey baby girl watcha doin' tonight I wanna se if you can gimme som more hey hey baby ...

Denna vecka har ju börjat bra med trevliga skoldagar. Jag har bara skämt ut mig några ggr igår och några ggr idag. Jättekul. Jodå. Folk skrattar.
Direkt efter skolan stack jag iväg till stan. Det är lite svårt att gå ordentligt i mina nya kängor, de är ganska stela och därför ser jag ut som en kärring när jag går för att inte halka.
Med mig hem hade jag en vattenfast mascara och en vattenfast eyeliner. Det behövs definitivt inte bara för imorgon då vi ska åka till Romme och åka skidor, utan också för mig som fäller tårar när jag skrattar som en galning. Superbra.
Därför ska jag testa mina två nya produkter till max.
På den vänstra bilden är det inte vattenfast mascara eller eyeliner. Jag har haft det hela dagen och som ni ser så är det lite utsmetat här och var.
På den högra bilden har jag både vattenfast mascara och vattenfast eyeliner som jag precis har kletat på.
På båda ögonen har jag böjt upp ögonfransarna för att se om de faller ner sen när jag gör det "ultimata" testet - att duscha med sminket! Jag vet redan nu att det icke vattenfasta sminket kommer vara helt utkletat när jag kommer ur duschen men det återstår att se hur det vattenfasta sminket klarar sig. Upp till bevis!
I lördags spenderade vi tjejer lite tid tillsammans och gjorde faktiskt ingenting. Vi låg alla som en klump i sängen och busade. HAHA. Normala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0