Ett bortglömt julkort.

I fredags var det tänkt att mamma och jag skulle till stan EN KORT STUND för att köpa träningskläder. Jag hade tänkt plugga resten av dagen.
Vi åkte runt ett och kom hem EFTER FEM.
Då skulle vi direkt till Friskis&Svettis.
Där träffade jag Anhthu! Vi gymmade tillsammans, på löpbandet alltså.
Denna gång blev det 4.3km på 42 min. Powerwalk på uppförsbacke blandat med jogging = 362 kalorier bränt!
Yeehaa!
Haha okej ...

Igår var jag hela dagen hos mina kusiner på pappas sida.
De lever lååååångt ute på landet (nejdå, bara i en litet litet samhälle) - enligt mig som lever inne i "storstaden" haha.
Det är kul att umgås med dem, de är lite mer personliga och livfulla än de på mammas sida. På mammas sida känns vi inte lika "nära". Tänk att flera vuxna följde med oss och åkte pulka, haha!


Mamma upptäckte nyss ett kuvert som låg i en presentpåse från julen. Kuvertet var till mig från morfar!
Och gissa vad som låg i? 
Nu är jag 300kr rikare som julpresent i efterskott heehee. ^^


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0