Min tv-värld går under.

Min statistik går upp och ner hela tiden.
Hm. Konstigt.

Direkt efter skolan satte jag mig framför tvn hemma för att kolla på min nya favoritminiserie.
Men nu när jag väl har kollat klart på det första avsnittet uptäcker jag att alla följande avsnitt har redan sänts på tv, alltså under förra veckan.
Det finns bara fyra avsnitt i säsongen men ändå. Jag är skitsur.
JAG HAR MISSAT ALLA. Gaaah ...
Nu måste jag komma på ett sätt att se på dem och tv3 visar det inte på tv3 play.
Min tv-värld går under.

Linda hängde med till gymmet idag där vi mötte en glad Anhthu!
Vi tre bör gymma igen tillsammans, hörrni. ^^

Jag vet att det är dåligt med bilder men idag har jag faktiskt varit ... "upptagen".
Under veckan blir det bättre.
Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0