Polisen!

Igår blev det så mycket som två träningspass.
Provade att träna på simhallens gym och sedan simma efteråt. Det var kul att kunna simma efteråt.
På eftermiddagen hängde jag med Linda. Hon skulle träna på kvällen och då kom jag med den smarta idén om att jag kunde lika gärna prova på Friskis&Svettis.
Skitkul. Älskar att träna!
Ikväll åker mor och jag ner dit tillsammans med Anhthu som också hänger på för att prova.
Nu blire gymkort!

Annars händer inte så mycket idag.
Måste verkligen plugga.
Hela 9:an har ju ett jädrans stort projekt att hinna klart i tid.

Nu ska familjen iväg till polisen för att fixa nya pass - fotografering.
Kul.

Kommentarer
Postat av: becca

åhh, jag vill oxå träna...

haha, friskis och svettis, det är ju jätte kul! :D <3

jag lovar att träna med er så fort som möjligt :)

2011-01-04 @ 15:58:07
Postat av: moa

Kom ihåga att stretcha!!!

(och inte bara benen/rumpan, ta armar, mage och rygg när du ändå är igång, det ger MER (och tar typ bara 5min extra))

2011-01-04 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0