Segare än en snigel.

Ööh. Jag är inprincip död. Skitseg. Jag orkar inte göra nånting. Helst av allt skulle jag vilja ha antingen en Marabou eller en Ben & Jerrys framför mig. Det skulle vara gott. Men orkar inte gå nånstans, haha. Jag kom just på att jag skulle vilja se på film men vi har kanske 5 filmer i filmsamlingen så vi har inte jättestort sortiment.
På söndag är det kalas för pappa som blir 100 år gammal. Söndagen efter det sitter hela familjen, dvs 3 pers, på flygplanet mot Förenta Staterna.

I tisdags gick ju jag och mamma på stan hur länge som helst. Hade på mig kjolen som jag hade på 7ans avslutning, hehe. Passar fortfarande, förvånande!

Kommentarer
Postat av: anhthu

barbie

2011-07-08 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0