The purse.

Jag klev in i en affär på Öland och blev fångad. Deras väskor var himelska. Alla dessa färger och former. Hur kan man bara välja en? Dock gick jag ut ur butiken med plutmun. Utan väska. Jag hade 75kr för lite. På kvällen övertalade jag min mamma att sätta över pengar till mitt kort. Dagen efter cyklade vi tjejer (i regnet) till Bergholm för att köpa denna väska som var så fin. Det tog ett bra tag att välja vilken jag skulle ha. Men jag valde en lite annorlunda färg. Den svarta var ju himla fin och den bruna. Men brunt och svart är ju så vanligt.

Jag tycker inte riktigt att bilderna ger väskan rätt färg. Väskan är lite gråare och går i en blå ton. Lustigt att beskriva men det är så mina ögon uppfattar färgen, haha. 


Kommentarer
Postat av: elliie

superfin väska! +du är oxå superfin! <3

2011-07-16 @ 00:21:43
URL: http://elliiegerdiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0