Planking. Och varför 3 huvuden i en frysdisk?

Pappa har precis öppnat sina presenter. Vi frågar om han gillar presenterna. Han svarar ja. Han ser så fundersam ut när han kollar på skjortorna. Mamma förstår inte så hon frågar om och om igen, är de inte bra? vill du byta? Pappa flinar och upprepar, JA DE ÄR BRA. Vad är det med mammor och alla dessa frågor hela tiden? När man har svarat på en fråga så måste de tydligen fråga igen. Och man ger samma svar. Så irriterande.

Igår cyklade jag och killarna ända bort till Berg där vi träffade Ljungsbromänniskor. Cykelturen dit var en smula svettig (ok, rejält svettigt). Vi hade motvind och uppförsbacke större delen av vägen. Det blev inte mycket bättre av att jag kraschade med cykeln. Som tur på gräset. Fick ont i rumpan och smalbenet men annars gick det utmärkt. Cykelturen var ändå rätt rolig eftersom jag hade killarna som sällskap och deras humor och kommentarer slår allt.

Vi hade ju tänkt grilla igårkväll men så blev det inte. Tjejerna hade med sig grill men ingen ville grilla kött, utan bara marsmallows. Jag hade inte ätit nån mat innan så jag gick döhungrig hela kvällen. Affärerna stängde sex. Kul. Vi hade kul ändå, satt vid en pytteliten vik och snackade. Det blev rätt lame ett tag men whatever, vad skulle vi göra liksom?

Bild 3: Mattias plankade på frysdisken. Tyvärr fångades han inte på bild i det ögonblicket. Plankningen tog plats på kundvagnarna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0