Ett inlägg från lilla flickan i det stora landet.



Tjohoo! Jag lever. Jag lovar. Men i ett annat fantastiskt land. Anledningen till att jag kan uppdatera nu är att jag är ensam på hotellrummet. Mor och far låter mig inte uppdatera av olika mobbade anledningar. Annars kommer Alex uppdatera åt mig. Alex, det vore ju trevlans om du berättade vem du faktiskt är? Tack.

(Åh nej. Nu kom föräldrarna in i rummet. Fasen. Bloggningen måste ske i största hemlighet nu)
USA är underbart. Vi landade i Denver, Colorado och ska bila till och genom hela Kalifornien. Just nu är vi i Moab, Utah. Det är otroligt varmt här. När man har stängt av bilen och ac:n blir det hett rätt fort. Öppnar man bildörren är det som att sitta i den torraste bastun som finns. Ställer man sig i solen är det som att man ligger i ett solarium med varenda solstråle på sig, det är ljust som attan och tänk dig att du vrider upp värmen till 45 grader i solariumet. Ungefär så varmt är det utomhus i solen. Rätt jobbigt. Men häftigt. Imorrn ska vi kolla runt på olika bergformationer, ashäftiga. Sen blire raka vägen till Las Vegas.

Ingen retuschering på bilderna. För en gångs skull. All natural. Dessa är från idag alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0