Vild.

Håller på och packar för tillfället. Vi packar bara för ca 1 vecka, vi komma ju handla hur mycket som helst där. Speciellt jag. Duh. Det kommer bli Converse, Victoria's Secret underkläder, linnen, jeans, skor ... Jag skulle ju gärna vilja ta med mig lite inredning hem från Pier 1 och en massa andra underbara ställen men jag har ju liksom inte en container att fylla (som vi hade när vi flyttade hem från USA) utan en vanlig resväska. Som MAX får väga 20 kg. Hm. Lycka till med det.

Mitt hår är lustigt idag. Det är ovanligt mjuk, glänser och har små vågor i topparna. Idag gillar jag mitt hår. Äntligen har jag lärt mig att hantera nåt så vilt som mitt egen hår. Bra Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0