Det var blixten + bildbomb.

Jo det är sant. Förra veckan så vet ni ju att det blixtrade. Tydligen ganska mycket ovanför just vårat hus då blixten dödade våran router som ger oss den himelska internetuppkopplingen. Pappa ringde efter en ny och häromdan kom en ny. Pappa fixade den igår men internet laggar fortfarande. Alltså har jag väntat i över en vecka på att kunna ladda ner Gossip Girl helt o hållet. När det var typ 10% kvar av nedladdningen så dör internet. Nu kan jag glatt avsluta den och börja se på en serie som jag sorgligt ligger efter med i alla säsonger som har visats.
Under dagarna som jag har varit utan internet har en massa roliga saker hänt. Fast det vet ju typ alla vad jag snackar om. Därför lägger jag bara upp en bildbomb. Jag vill också poängtera att jag inte fällde en enda tår under avslutningen. Det är lite sorgligt att jag inte gjorde det. Det vore tragiskt om jag faktiskt hade gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0