Eric Saades låt sög.

Jag kom hem från ridningen för en stund sen. Denna lektion red jag en häst som är väldigt bra att rida med men som är jätte strulig i spiltan. Hon är irriterad väldigt ofta och jag är inte direkt den som trotsar en sur häst. Så modig är jag inte. Dessutom var det dressyr och att gallopera är så sjukt kul och underbart.

Nu, efter lite kvällsmat i magen, ska jag in i duschen och sen får jag se om jag orkar med lite läxor.
Ajaj, jag har också träningsvärk i magen sen i söndags, den där magmaskinen fungerade ju verkligen! Längtar verkligen tills jag kan träna igen ... typ onsdag? (Om jag hinner)


Kommentarer
Postat av: victoria

NEJ! IDAG ÄR JAG ARG HAHA

2011-03-14 @ 21:40:32
URL: http://victoriadrewek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Magmaskinen? Du menar mina benknuff? =)

2011-03-15 @ 12:47:45
Postat av: jenny

Kan man inte få se lite ridbilder? :D

2011-03-15 @ 20:36:12
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0