It's gotta be perfect.

Plötsligt började jag sakna min gitarr ... (som fortfarande är trasig)
Igår eftermiddag och under kvällen spenderades några timmar i telefon och skype med bästa vännen. Vi pratade om allt möjligt. Annars var det min tråkigaste fredag någonsin. Jag kände mig helt tom.

Idag vaknade jag upp och satte mig framför tvn med frukosten i knät för att se på en film. Riktigt mysigt. Jag kanske sätter mig där igen senare idag, haha.

Förövrigt kommer Alexandra till Linköping över helgen! Saknade syster.

Ett stort glas med saft och ett sugrör i behövdes under kvällen, haha.

Kommentarer
Postat av: .

Jag är snart där! Jag är dödstrött men åååh vad mysigt det ska bli!

Puss, puss!



/syster

2011-03-12 @ 15:15:52
Postat av: becca

naw, det är ju jag! Och min garderob :D hoppas min distans närvaro lättade upp ditt låga humör fina du :) <3<3

2011-03-13 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0