Mobilblogg om dagens ...

Jag sitt sitter på på bussen på väg till stallet för att rida ikväll. Efter det ska jag repetera inför ett NO-läxförhör. Det känns som om det kommer bli en sen kväll ...
På hemkunskapen fick vi baka vad vi ville med vem vi ville. Jag, Matilda och Paulina valde att baka drömtårta (heter det så?)
För det första blev kakan bränd i ugnen tröts att vi hade rätt temperatur och rätt tid. Konstigt. För det andra blev fyllningen fruktansvärt FEL. Någonting med smaken hade gått helt snett. Vi kom fram till att det var smöret som var skyldig oss en stor ursäkt. Hela drömtårtan smakade äcklig enligtoss tjejer men flera av killarna tyckte att den var jättegod. Vi tjejer fick smaka på en av killarnas marängtårta. Den gick inte ens att svälja, förlåt, men VIDRIGT var ordet. Fy. Samma här, killarna gillade den, haha.

Kommentarer
Postat av: becca

vi är för olika anna...killar och tjejer är inte menade att vara tillsammans, det måste accepteras älskade vän! :D <3<3<3

2011-03-07 @ 18:44:55
Postat av: andrea

sv: kalifornien är det underbaraste! jag ska dit nästa sommar och sen ska jag flytta dit efter studenten :D vart i cali bodde ni?

2011-03-07 @ 22:19:43
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0