Snart mitten på mars

Tack vare bestämda platser på H-tiden kunde jag fokusera på fysiken mycket väl ... tills efter rasten då jag hade smockat i mig choklad. Blev lite ofokuserad ...
Nu när jag har så mycket läxor att göra finns det knappt något att blogga om, jag gör ju inget annat än att plugga känns det som. Och när jag väl inte pluggar sitter jag framför datorn. Roligt liv? Nej.
Imorgon är det ett megagigantiskt fysikprov och ikväll ska jag packa ner lite picknick att ta med under provet. Haha, jag kommer ihåg under sjuan eller åttan då vi hade en stor svenskaskrivning, jag hade köpt karameller att suga på men de var inplastade. Jag satt hela lektionen och prasslade med att få upp dem.
På lördag ska jag prova på att laga maten hemma som jag ska laga på måndag under hemkunskapen. Askul! Det kommer bli jättegott ... om jag inte bränner kladdkakorna.

Kommentarer
Postat av: becca

va fint du redigerat bilderna anna :D <3

2011-03-15 @ 18:06:01
Postat av: jenny

Sv: Tack detsamma :D haha, men du kan inte dra med nån av dina päron och fota ? Det brukar jag göra :))

2011-03-16 @ 07:57:44
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0