Sommartider

Det blev inte mycket av uppdatering igår. Jag var så upptagen med att fixa min figur och andras. Vi lämnade lokalen runt tjugo över tio eller nåt. Vi höll alltså på i mer än 6 timmar. Shit! Därför orkade jag inte uppdatera igår. Nu är jag uppe tidigt för att åka till stallet där jag ska på banhoppningsträning. Vi får de hur det går, haha. På eftermiddagen ska jag träffa släkten för att fira kusinen som fyllt år. Det blir nog inte mycket mer uppdatering idag. Kanske ikväll om jag har tid och orkar. Jag måste dessutom göra ett par läxor. Njut av sommartidens första dag!

Kommentarer
Postat av: matias

okej , vad trevligt

2011-03-27 @ 12:57:42
Postat av: Anonym

Fina, fina syster ...du är bäst!

Massor med vårkramar från Sundbyberg

2011-03-27 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0