Troligtvis mer uppdatering imorn.

Jag vet att det inte blev mycket bloggande av idag men det brukar bli så på måndagar som ni vet, just därför att jag rider.
Ridningen gick i alla fall ganska bra idag. I och med att jag kan kontrollera Miki bättre när jag rider på henne kan jag fatta galopp mycket enklare. Mitt ökade självförtroende i ridning har också gjort mig lite modigare när jag ryktar Miki. Jag gillar verkligen inte hästar som är sura. Konstigt nog verkar det som om att de sura hästarna är bäst att rida på och de snälla är riktigt sega. Mycket underligt. Becca, har du nån vetenskaplig förklaring?
Ok. Nu ligger jag i sängen. Jag har två läxor som ska vara klara tills imorgon men det struntar jag fullkomligt i. Jag är skapligt trött och jag ska sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0