Trött.

Igår gjorde jag mitt gymnasieval och jag hoppas bara att jag kommer in på det jag sökt: Natur-Sam-Musik på Katedral.

Söndagskvällen blev det inte mycket sömn och inte igår heller. Därför höll jag på att somna på bussen hem efter att jag lånat om ett par böcker från bibblan. Jag var så trött! Jag borde lägga mig tidigt ikväll men nae, ödet har en annan väg åt mig - läxor! Senare ska jag sätta mig och göra matte.

Jag är inte ett hysteriskt fan av Lady Gaga men jag älskar henne för att hon är modig och vågar stå emot alla andra haters som trycker ner henne för att hon är annorlunda och vågar vara det med stolthet. Hon är helt enkelt ett galet geni på att förmedla låtar och musikvideos och låter oss tolka dem precis hur vi vill.

Kolla bara på hennes senaste musikvideo, som släpptes häromdan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0