Happy birthday mamma.

Dagen har varit helt okej. Den har varit lång vilket fått mig att känna mig jätte trött.
Idag fyller min kära mor år och hon traskar uppför 50-års linjen. Jag har inte grattat henne än men när hon kommer hem ska jag slänga mig över henne och visa henne de fina tulpanerna jag köpte till henne på Konsum ...... haha.
Ikväll blir det utgång med familjen, vi ska äta på restaurang och ge en liten present till henne.
Grattis mamma!

Här kommer ett litet svar på kommentaren som du kära syster skrev igår:
Jag menade inget illa när jag skrev att jag förstod varför hon var hatad. Ja, jag har empati för henne och kan sätta mig in i hennes situation men i det läget tyckte jag att det var roligt att det var så himla många som inte gillade henne. Det är komiskt att de blir så irriterade. Och jag förstod även dem. Dock kunde jag nog formulerat mig lite annorlunda. Chilla lite nu syrran. PUSS. ;)

Idag hande jag en bra utseendedag. Håret såg helt okej ut (det var utsläppt för en gångs skull) och jag såg inte ut som ett fån angående kläderna.


Kommentarer
Postat av: Anonym



hahaha, d-u kan chilla!



Puss!!

2011-03-31 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0