Finally something

Om nån har glömt så är jag musikare. Det är obligatoriskt för alla musikare att vara med i kören. -.-
Töntigt tänker ni.
JAG VET - tänker jag.
Som sagt. Kören hade övning i Domkyrkan inför fredag då vi ska sjunga tidigt där på förmiddagen. Ingen aning varför, men vi ska helt enkelt. Vi stod i tre eller fyra rader. Jag fick ett helt gäng killar bakom mig som sjöng för full halls sönder mina öron. Kunde inte ens höra mig själv, tjejen bredvid eller ens min körstämma. Undrar hur det lär gå på fredag. Plus att färgtemat inför klädvalet är svart, rött, vitt och guld. Finns det nåt fulare? Hatar rött. Och guld.

Anhthu kom förbi en sväng för att hämta sin tröja. Slutade med att vi satt i hallen och snackade om allt möjligt.
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll igen som jag försökte med igår. Låg vaken i ca en halvtimma-timma. Annars brukar jag somna på 10 min. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0