Fula små troll.

Åh. HAHA. Jag måste berätta en grej som hände Becca och mig förra veckan.
Vi var ute på kvällen och gick en runda i Lambohov. Bakom oss kommer två eller tre pojkar på 8-9 år eller nåt cyklandes och när de cyklar förbi skriker en av dom: "snygga ben ni har tjejer!" Becca skriker till baka och tackar. Sen skriker nån annan pojke och frågar: "vad kostar ett ligg?" Fatta vad förvånad jag blev. Becca blir provocerad och skriker nåt tillbaka. Sen skriker killen igen och frågar: "Vad kostar det att rövknulla er?!" Åhh. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Min haka låg tappad nån stans på marken. Det enda jag kunde göra var att gapa. HAHA. Asså hallå, dessa små pojkar är fan 9 år och kan mer om sex och svordomar än vad jag kunde under min lilla oskyldiga tid som 10-åring. Becca bortförklarade att hennes brorsa är precis lika dan. Är det bara jag som förvånas över äckliga småbarns otrevliga munnar eller är jag helt efter för att jag har blivit välsignad med enbart en halv-storasyster som är 33 år, bor i Stockholm och är underbar?
Eller det kanske kallas bortskämd? Ehh ... hehehe.

Kommentarer
Postat av: josssssi

sv: jag visst är den!! köpte den i beyondretro, som jag skrev nedan ;)

2011-11-07 @ 19:06:10
URL: http://josephinevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0