Immortal.

Jag har världens jävla träningsvärk från idrotten igår. Måga som var med under idrotten tycker nog att jag är för klen men jag har ju för fan svårt att resa mig upp från en stol! Och ännu värre att gå rakt. Sure, jag kan ta 50 kg benpress men de övningarna vi gjorde på gympan är inte nåt jag gör ofta - och det gav synnerligen resultat!

Filmen var helt ok. Filmatiseringen var väldigt vacker då kontrasterna och effekterna var väldigt snygga och skarpheten. Dock var skådespeleriet rätt mesigt jämfört med hur mäktig handlingen är och krigsscenerna.

Nu ska jag bara äta nåt litet innan jag lägger mig i sängen och läser en bok. ^^

Kommentarer
Postat av: Sune

50kg???!!!!!!! Galet jävla biff, sjukt!!!!!!!!!!!

2011-11-23 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0