Knas.

Kom försent till franskan imorse. Men det gjorde inget, vi hade vikarie som inte ens befann sig i klassrummet under lektionen. Hade samhällskunskap och våran lärare babblar på som vanligt om allt och inget. Malin Problemlösaren tog med sig 7 kläningar från hennes stora garderob för att se om jag kunde låna nån bättre än min egen. På eftermiddagen var det föreläsning. Var det bara jag som tyckte det var intressant eller? ...

I mitt huvud surrar en massa tankar om en sak som jag egentligen inte orkar ta itu med. Jag funderar på hur jag ska göra och hur jag känner. DET ÄR SÅ SVÅRT. Men jag kommer aldrig skriva om det på bloggen. Har råkat skriva för mycket ibland här och så visar det sig att fel person råkar läsa det ...

Nu ska jag prova klänningar!

Kommentarer
Postat av: becca

Kom ihåg, finns här! :)

2011-11-09 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0