Motsägelsefull.

Åkte hem tidigt på eftermiddagen från skolan pga en mycket dum och kraftig mensvärk. Gjorde mig chokladbollssmet och satte mig i min fåtölj med täcket och läste en bok. Somnade en stund, haha. Gick och la mig i sängen och somnade. Vaknade av att mamma väckte mig klockan sju och undrade vad jag gjorde. Sen blev hon arg för att hon tror att jag inte pluggar som jag ska, skippade ridningen ikväll och för att jag festar för mycket.
Ett) Jag pluggar så mycket som det behövs. Mitt liv är mer än att bara plugga. Två) Skippade ridningen för att PLUGGA. Tre) Hon har absolut inget att säga till om detta. Vilken vuxen har inte själv varit rebellisk i tonåren?
Nu får jag inte gå på Häfvet för att det innebär alkohol. De vill att jag ska vara ärlig mot dom om vad jag gör men nae, när man väl är det så får man skit för det. Tack - nu har jag lärt mig, nu ska jag ljuga varenda jävla gång jag ska ut och ha kul.

Kommentarer
Postat av: anhthu

Do that ;) jag gör det! FUNFUNFUN

2011-11-10 @ 21:19:34
Postat av: Malin

anna om du vill veta en sak så är häfvet alkoholfritt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! förutom ölhävningen då hehe

2011-11-10 @ 21:35:18
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: StorhävarN

meen det är ju bar så man måste visa leg för att få dricka!



viva la revolution! rebellen

2011-11-10 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0