Sammanfattning 4 dagar.

Fadderfesten blev riktigt lyckad i lördags. De kom lite väl sent och var redan packade från förfesten men då slapp vi en seg start i alla fall, haha. Kvällen höll på tills kl ett eller så. Spyor lite här o var (som en mycket snäll flicka torkade upp), däckade människor (majoriteten faddrar, haha!) och till slutet så var det mest Malin, Sofia och jag som fortfarande var igång och ville dansa, haha. Typ sex eller sju tjejer av oss sov över. Tack o lov att jag sov i en bred säng med endast en människa! Det gjorde att jag faktiskt sov rätt bra.

Under söndagseftermiddagen sydde jag på min klänning och under kvällen träffade jag några gamla klasskamrater. Jag och Becca har kommit fram till att det är inte alls lika dant att umgås med våra gamla killkompisar som våra nya i våra nya klasser. Det är synd för i min klass är det så mycket enklare att umgås med killarna, de stöter inte bort en. Och de är absolut inte rädda för närkontakt.

På måndagen sydde jag lite till och ca 2½ timma innan festen började blev klänningen ÄNTLIGEN klar. Jösses vilken tid och vilket pill det tog. Fixade mig hos Malin tillsammans med Alicia och Julia. Malin var utklädd till en grekisk gudinna, Alicia till Jessica i True Blood (hon var aslik och fettsnygg) och Julia var en militärtjej. Halloweenfesten var väldigt ... intressant. Det blir annorlunda när man inte känner så många. Men alla var ju väldigt snyggt utklädda! Synd att mina vampyrtänder inte kom till användning.
:(

Igår var jag på en annan lame fest som en klass på Katedral hade ordnat. De hade hyrt en gigantisk lokal (ute i ingenstans) för alldeles för lite pers. Hade räckt med en liten lägenhet liksom. Blev inte så mycket drag men kul att träffa nya människor! Enligt mina föräldrar var jag hos Anhthu och såg på film. Så bli inte förvirrad Anhthu om mina föräldrar kommer med konstiga frågor ...

Klänningen visar jag upp om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0