As time goes by

Tänk vad tiden går snabbt. Ja ni har hört det förut. Och ni känner igen det. Alla bloggare skriver så när de inser att de har bloggat en viss tid. Och det är precis så jag kommer inleda mitt inlägg.

Tänk vad tiden går snabbt! Det var den 16 oktober förra året i 9:an som jag började blogga. Alltså har det gått över ett år. Shit. Coolt. Wow. Ok, nä, så fantastiskt är det inte men kom igen, ett år! När jag tänker tillbaka på mig själv för ett år sen så hade jag ju precis börjat 9:an. Så liten man var men kände sig så stor. Nu har jag faktsikt börjat inse att jag fortfarande är liten ... och kommer förbli det tills jag blir rynkig. Eller ligger i kistan, död. Det är ju alltid nån som ska vara större och mäktigare, inte sant?

Men idag är jag på bra humör. Av nån anledning. Egentligen borde jag absolut inte vara det. Jag menar, jag ska ju sitta fastkedjad vid mitt skrivbord och torteras med läxor. Det är inte nånting man borde se fram emot.
Aha! Nu kom jag på varför jag är glad. Jo, Malin L och jag spenderade eftermiddagen inne i Guns Hobbybod. Där finns en massa maskeradkläder och annat roligt. Jag hittade nämligen vad jag ska ha på mig! Så nu har jag hela outfiten klar ... i huvudet. Det enda jag kom ut med ur affären var ett par huggtänder. Kunder inte betala för mer för tillfället. Måste be min mor om pengar ...

Yesterday.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0