Debuten.

Ok. Sry. Anledning till att jag inte uppdaterade igår var för att jag och ett gäng mysiga människor gick på LHC:s hockeymatch. Min debut alltså! Det var riktigt kul faktiskt. LHC gjorde mål redan efter 28 sekunder in på matchen. Sen segade dom resten av matchen. Men intressant var det ju!
Innan vi gick dit satt vi på McDonalds och åt. Vi tänkte visa upp hockeybiljetten som gav rabatt på nåt man köpte. Så jag visade upp den men då sa han att han måste ta biljetten. Slängde ur mig kommentaren: vadå, ska vi offra en match för 12 kr? Han: asså du kan ju äta efter matchen ... (Där kännde jag mig passande nog korkad)

Aja. Idag har det varit segt. Franskaläxförhör och ett kemiprov som gick så uselt att jag är nästan säker på att jag får ett E eller F.

Nu ska jag till gymmet. Sen får jag se om jag drar iväg med Karro o några fler till nån konsert ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0