Ritningar.

Johanna var nyfiken på vad jag har ritat tidigare och hon bad mig visa det i bloggen. Jag vet att jag visade den för ca nåt år sen eller två så vissa av er har sett den. Men men ...

Jag tycker det är väldigt kul att rita med blyerts. Roligast är att skugga. Och tråkigast är att få till alla former rätt för det är så svårt. Därför blir detta inte av så ofta och jag har bara tre ritningar. Två halvfärdiga för jag inte orkat rita klart dom. Plus att jag har sjukt mycket att lära och bli bättre.

Klicka på dom för att se större.
Vänster - Kate Moss, mitten - Lady Gaga, höger - random modell

Kommentarer
Postat av: johanna -den bästa

finfint! :D

2011-10-25 @ 20:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0