Skillnad.

Jag tyckte det var lite roligt att våran idrottslärare skämtade och retades med oss om att vissa av oss var bakis. Han hade hört när några snackade om i lördags. Men han var lugnt om det. Asnajs är han ju.

Dagen har varit intressant fast har inte haft nån större plugglust. Isch. Inte nu heller. Kom hem för en stund sen från gymmet. Åkte dit direkt efter skolan.

På tal om träning. Jag och några tjejer satt inne på Wasa Condis när Karro börjar fingra på mobilen och frågar Sandra om kalorier. Jag blir nyfiken och frågar vad det är för app hon använder. Shape Up Club. Nu har hälften av tjejerna i klassen den inklusive mig. Spana in mig i början av Januari så ska vi se om det har blivit nån skillnad ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0