Uppdatering ppl!

Sry. Har varit väldigt omotiverad att blogga. Men peppar istället inför halloween. Det ska bli så kul! Kollar runt på maskeradkläder och det finns ju så mycket roligt att välja mellan.

Förövrigt gick det uselt på sam-provet som gjordes förra veckan. När jag pratade med sam-läraren om det beskrev hon provet som hemskt, förskräckligt och fruktansvärt. Vad tror ni att jag fick? Jo, F. Det kändes som en bomb i ansiktet.

Nu ska jag duscha. Har varit på ridning. Hade förresten skolfoto idag. Igen. Förra försvann ju för det blev stulet. Hoppas detta också blir det för jag blir banne mig aldrig bra på bild.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! skulle inte du kunna ha frågestund i bloggen? älskar din blogg. kram!

2011-10-22 @ 13:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0