M.U.S



Det blev rätt sent ändå. Ikväll hade jag behövt fixa kemin, har redovisning imorrn. Men är för trött så jag går o lägger mig snart. Ser fram emot imorrn! Stan med mamma efter skolan - ska kolla på höstskor och förhoppningsvis köpa ett par. Sen på kvällen bär det av mot Malin L där resten av tjejerna kommer hålla hus. Feest i heela huseet!

Det som köptes lite spontant idag på lunchen (åt med tjejerna på stan) var det foundation som jag skrev om häromdan. Vi hade en väldans lång lunch så efter lunchen gick vi in på Make Up Store (förövrigt har MUS väldigt bra kvalité på sina produkter. INVESTERA!!) för att kolla lite o tänkte jag: äsch, kan ju lika gärna köpa den. Och så gjorde jag det. Kunde inte vänta så jag provade den i skolan redan, haha. Den täcker riktigt bra, passar min hudton perfa (verkar det som iaf ...) och är inte tjock och geggig, utan fast och kompakt i en dosa. (Med en spegel i). Superbra. Återstår bara att se om jag får finnar av den. Då blir det adjö med den och 269 spänn som jag la ut på den. Ifall inte - då är detta ett underbart köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0