Dagen blev inte som jag trodde.

Skoldagen var rätt slö, hade bara tre ämnen och Kemin, då vi istället hade Biologi av nån anledning, var oändligt långtråkig. Efter lunch hade vi idrott - sprang 2,5 km i Rydskogen. JÄTTEKUL. Not. Trodde jag skulle få över 15 min men lyckades på 13 min 55 sek. Under dagen hade jag snackat med några tjejer om de ville fika efter skolan av anledning att jag inte ville sitta hemma ensam på en fredagskväll - som jag gör nu, utan liv. Efter springturen drog alla ur och jag blev ensam.
Köpte mig Elle (HÖSTENS TRENDBIBEL I DETTA NUMMER!!) och insåg att jag skulle få tillbringa fredagskvällen ensam med en tidning.

DÄR HAR NI (ett rätt så) NORMALT LEENDE PÅ BILD!! (Jag syftar på hur mitt leende ser ut utan tandställning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0