Zara.

Igår gick Alex och jag runt på stan en sväng. Hittade en superfin pälsväst inne på Zara! Blev helt kär. Det är en sån jag har velat ha väldigt länge och som jag har gått runt och letat efter. Men så visar det sig att jag inte har pengar för nån shopping alls. Blä. Får hitta på nåt sätt att tjäna pengar.

Håhåå!! Checkade in Zaras hemsida där det fanns en liknande pälsväst men billigare. Kaching!
Syrran och jag åt dessutom på Friday's som ligger i Kungsträdgården. Otroligt bra mat och supergott! Det var väldigt mysigt där och det var perfekt väder. På kvällen hyrde vi filmen The Tourist (väldigt jobbig för hjärnan i slutet). Idag har vi inte haft för oss mycket. Slappar mest.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0