Jag och tider

Vaknade upp som vanligt men står som vanligt alldeles för länge framför spegeln. Grejen är att jag vägrar vakna upp tidigare. Missar hellre några minuter av en lektion. Sömn är alldeles för heligt.

Gick och la mig med blött hår i hopp om lite snyggt fall med vågor på morgonen. Varför kan jag och mitt hår aldrig komma överens? Brukar använda volymschampo men den här gången fick jag volym i form av ett skatbo. Hann inte fixa o trixa så mycket med håret. Bli därför inte förvånade om ni råkar stöta på nån Ronja Rövardotter idag.

Nu har min lektion börjat och jag sitter på bussen. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-30 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0