Captivated

Nu är säkert många glada över att snön äntligen har kommit till vår plats på planeten. Dock, enligt mig, i alldeles fel månad. Vart fanns snön när vi verkligen behövde den? Vädergudarna förstörde min jul. Nu när jag kollar ut rynkar jag på näsan och hoppas att våren fattar tag i förståndet och springer hit.

Som vanligt när det vankas helg tror min smarta hjärna att det kommer pluggas läxor under dagarna. Något som hjärnan inte förstår är att dessa två dagar är så pass heliga för kroppen att inget sådant kommer någonsin göras. Självklart blev det inget gjort igår. Från och med idag har jag 2½ dagar på mig att plugga inför ett fysikprov. Ett prov som kommer testa hur mycket jag har varit med på lektionerna. Ni ser, jag har inte varit med (mentalt) på lektionerna. Eller i boken. Nada uppgifter har gjorts under hela kursen. Allt jag har missat ska jag nu ta in på dessa dagar. Nu kommer dilemat - det är helg. Kommer inte göra nåt. Det blir måndag - har då ca 1½ dag kvar. Nu gäller det att prioritera här. Prioritera noga.
Helvete.

Förövrigt, i det glada livet, är jag helt uppslukad av min gitarr (har lärt mig en alldeles underbar melodi) och jag har efter flera månaders uppehåll tagit tag skisspennan. Här är den senaste:
Hittade en bild på Disneyfiguren från Trassel. Ritade av den.

Kommentarer
Postat av: anhthu

Skitsnygg!!!

2012-01-29 @ 22:03:33
URL: http://thusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0