The white note

Internet har inte fungerat fram tills nu. Så det är anledningen. Går liksom inte att ladda upp bilder via mobilen vilket kan bli rätt så tråkiga inlägg.

Idag var det tänkt att Malin och jag skulle ses. Vilket vi gjorde. Hade redan mensvärk på vägen dit till henne. Blev bara värre hos henne. Hade så kraftig värk att jag spydde. Ringde pappa som kom och hämtade mig. Spydde hemma igen och mådde sämre än sämst. La mig i sängen och bara väntade på att helvetet skulle ta slut. Somnade till slut av utmattning. Runt tre smsade Becca och väckte mig. Som tur var hade värken gått över. Vi sågs runt fyra hemma hos mig och hade det mysigt. Precis som det brukar vara.

Igår hängde jag ett tag med gamla vännen Linda. Satt på Steve's. Skulle sen ta bussen till Joacim. Väl stående i busskuren väntandes på bussen går två (ganska fula killar ... TYVÄRR) förbi och en av dem spanar in mig och när han går förbi säger han nåt som låter typ "... snyygg". Jag fattade inte om jag hörde rätt så jag kollar efter medans han kollar bakåt och fortsätter gå. När jag sitter långt bak i bussen och väntar på att den ska åka, dyker en arm upp bakom mig och lägger något i mitt knä. Förvånad vänder jag mig om och ser en kille springa av bussen. Det var han som hade gått förbi mig i busskuren.

Hjärtligt tack för komplimangen. Aldrig i livet att jag ringer dig.

Denna lilla lapp fick jag:




Kommentarer
Postat av: Sigurd

OMG Anna! så spännande!! :D

2012-06-02 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0