Köp nya jeans fattiglapp

När jag var på väg in på stan idag med Tippen cyklade ett gäng killar som till utseendet såg ut att vara sjuor eller åttor. Så skriker en av dem: "dags att köpa nya byxor!". Självklart syftade de på mina jeans. Redan efter ca 3 månader då jag köpte dem sprack de mellan benen. Antagligen slitits så mycket för att låren går ihop när man går. För att kompensera sprickorna klippte jag lite extra hål här o där både bak och fram. Not to blame him. Det fattade ju inte den där korkskallen.

Nu ska jag iväg och träna bort det där fettet mellan benen så slipper jag köpa nya jeans hela tiden i framtiden.

Inga dåliga ben det där. Dessutom - skitbra övning for the ass.
Ser lite lustigt ut på gymmet bara. Jag vet för folk glor.

Kommentarer
Postat av: Becca

Du är fin som du är. Så är det.

2012-05-30 @ 18:56:13
Postat av: Tippen

Önska du visste hur fin du är!

2012-05-30 @ 19:26:05
Postat av: Johanna

Sjukt bra övning!:) Jag brukar köra den, and people like my ass;) Kan även tipsa om benböj oct utfall (med kettlebell eller vikt). Lycka till!:)

2012-05-30 @ 22:01:27
Postat av: Lars Martinsson

Gör det hemma jävla bajskärring

2012-06-01 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0