birthday!

Idag har det varit pissväder på min födelsedag! Fast det gör inte så mycket, jag har haft det helt okej ändå. Dagen bestod utan ett prov och en mattelektion. Ett hål på 2½ timma och fick sluta kl två. Rätt nice. Imorgon ska jag tydligen sjunga på IB Christmas Party och jag har ingen aning om hur det kommer låta. Första gången jag sjöng låten var idag och jag ska kunna texten tills imorgon. Mitt eget fel såklart. 
 
Om en liten stund firar mina föräldrar mig. Det blev ju ingenting imorse för det blir alldeles för tidigt. Får se vad som väntar helt enkelt. Lite tråkigt att man inte har syskon som bor hemma, det blir ett sånt litet firande med föräldrarna. Men mysigt såklart, man får ju all uppmärksamhet! 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis!!!!!!!!!

2012-11-27 @ 19:05:55
Postat av: anhthu

gratttttttttis bby :*

2012-11-27 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0