Helgen

Tränade i lördags. Ganska skönt. Lyckades få träningsvärk i ena skinkan bara. Ser ni någon med en sne rumpa på måndag är det troligtvis jag. På kvällen åkte jag hem till Malin för att göra henne sällskap med gästerna som hälsade på. Vi hade bestämt att vi skulle ses idag men hon var alldeles för trött för det. Så det blev en ensam tur på stan. Fick pengar av föräldrarna att köpa något. Hittade ett par svarta byxor, tack gode gud! Mina tidigare byxor sitter värre än mormors byxor. Det var på tiden. Köpte mig ett fint nattlinne också. Blev 300 kr över av min shopping, det ni! De som känner mig vet att vanligtvis brukar jag ligga på minus i plånboken när det gäller shopping.  Lyckligtvis träffade jag Anhthu på stan, så vi gick en sväng. Plötsligt behövde hon gå. Fick en känsla av att hon hade tröttnat på mig, haha. 
 
Nu försöker jag mig på en ganska klurig sak. Har fått i uppdrag av PR-utskottet på skolan att göra en logga till klasskampen. Och denna logga ska tydligen användas i framtida klasskamper. Känner lagom med press. Den ska vara klar i mitten av veckan och jag har ingen jävla aning om hur den ska se ut. Ska försöka mig på en animering också men troligtvis kommer det se ut som skit. 
 
Fick ett par jättefina trosor från Victoria's Secret av Malin när hon var i New York, sjukt fina och så underbart snällt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0