rött

Jag sov jättekonstigt inatt. Vaknade upp klockan halve fem och trodde att jag hade försovit mig. Lustig hjärna. Hade hjärt- & lungräddning på idrotten. Hade inte världens optimalaste tröja. För när jag låg ner syntes matens straff mot mänsligheten. Allt annat än magrutor. 
 
Använde pudret för första gången idag på morgonen. Blev kanppt blank under dagen och resultatet blev mycket bättre än med mitt förra puder. Detta, från Clinique, kan jag rekomendera faktiskt. Fick dessutom en vild idé på morgonen. Mitt hår var ganska tråkigt så jag tänkte att jag piffar upp mig själv med rödare läppar. Sminkade då lite mindre runt ögonen för att balansera sminket. Att gå till skolan med läppstift (i det här fallet använde jag läppenna bara) är inte något som jag har gjort tidigare. Det lyser om läpparna och folk lägger märke till en kan jag lova. Positivt eller negativt, det vet jag inte. Det är svårt att sticka ut på ett bra sätt, för man vet aldrig om man lyckas eller inte. Jag kände mig som en clown under förmiddagen och var rädd att nån skulle få idén om att jag påminde om jokern i Batman. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beccäääää

Aa, jag tyckte det var stört fint!

2012-11-13 @ 17:54:57
Postat av: anonym katedralare

det var skitsnyggt!

2012-11-13 @ 18:19:22
Postat av: Johanna

Ser bra ut på bilderna iaf! Och jag älskar kommentaren "matens straff mot mänskligheten" , so true!;)

2012-11-13 @ 18:22:47
Postat av: Malin

SNYGG DU ÄR! jag votar för rött på torsdag med så kommer du haffa hälften av berzans killar i ett nafs

2012-11-13 @ 20:49:00
URL: http://skump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0