Va fasen

Såg en kille från Katedral gå åt helt fel håll imorse. Pucko, skolan är åt andra hållet! Kids these days ... 
 
Dagen såg ljus ut fram tills jag fick för mig att hämta min mobil under matten. Malin skulle luncha med mig på Katedral så behövde höra lite från henne. Men istället har jag två andra sms. Dessa sms, de förstör mina dagar! Ett sms som fick min haka att falla tre meter. Hamnade i nåt sorts chock-tillstånd och frös som en galning under hela matten. Funderade på att be min bordskamrat om ursäkt för att jag skakade så mycket men det kändes lite mesigt ...  Kunde inte fokusera resten av lektionen. Det andra smset kände jag bara att denna kan gå och dränka sig själv. Inget personligt, utan gå och dränk dig själv bara. 
 
Har varit konstant hungrig hela dagen. Tryckte i mig en kexchoklad för att stilla begäret men det hjälpte fan inte. Jag har alltid med mig en macka till skolan i små minipåsar (ganska söta faktiskt). Upptäckte att jag hade glömt min hemma idag och blev lite deprimerad. 
 
Ni vet ju hur jag sa att jag skulle rita lite. Kände för att göra nåt annorlunda och provade rita text. Får se hur det blir med detta ... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0