Rainy days

Det som händer i skolan är ganska tråkigt och ingenting utanför skolan är särskilt roligt. Där har ni anledningen till få inlägg. Malin har fått för sig att åka till Australien efter trean. Sure, jag är på! Men tragiskt nog har vi lite olika visioner hur vi ska spendera våran resa. Hellre skippar hon fyra dagar i Shanghai för att spara pengar och lägger hellre pengarna på dricka och fest i Australien. Min idé var lyxigt i Shanghai, chill i Australien med lite sightseeing, lagom fest och lite spontana grejer. Synd att Malin är av den spontana typen. Förresten vill jag åka till Alperna under sportlovet och tågluffa med tjejerna i sommar. Fan vad mycket pengar jag måste spara. Hur ska det här gå till? Jag har ingen jävla clue. 
 
Regnade hur mycket som helst när jag var på väg till bussen. Kom på att hade jag varit busschaufför eller kört bil hade jag kört i alla vattenpölar bredvid folk så att de blev dygnsura. Haha, bara för att jävlas. Det verkar vara så jävla kul. No harm intended. 
 
Måste bara få prova nån gång.
 
Hahah, shit. Alltså kolla tåget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0