trainer

 Som jag sa igår blev det ett träningskort idag. Av nån anledning vaknade jag klockan åtta och var utvilad. Jocke smsade och ville hitta på något, tydligen var han också uppe. Så vi två stack till gymmet runt halv elva. Jag har laddat ner en app som heter Workout Trainer. I den finns alla olika träningsformer och hur man utför dem. Det finns program som man kan följa så att man kör sitt eget lilla pass. Den är verkligen super. Med hjälp av den tränade jag rumpa och lår samt magen. Ganska mycket träningsvärk i benen från igår och ännu mer idag. Trots det känner jag för att gå ut och springa. Det blir så varmt i gymmet annars. Skönt att vara ute. Får jag för mig att träningsvärken är för mycket går jag ner till konsum och köper godis annars. Bra val, jag vet! 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

asbra att du tränar! Tänk bara på att inte gå inför hårt med för många pass i början, då tröttnar du lätt och då är du tillbaka på en månad utan träning ;)

2012-10-20 @ 19:08:25
URL: http://sandrasandberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0