Alien

Jag snubblar in på en random blogg med bilder från nån fest. Undrar hur det kan vara möjligt att det finns så sjukt mycket ungdomar i Linköping. Vart fan kommer alla ifrån? Jag klagar inte. Alltså det är ju underbart. Men jämför med nån annan liten stad. I Skövde bor det bara gamlingar. 70-plusare. Härligt. 
 
Innan jag stack iväg till Sandra igår så hann jag inte uppdatera. My bad. Jag var redan sen så det räckte. Åkte hem till henne där Malin också befann sig. Hade tänkt dricka vin och ta en dessert. Sandra sa ju att hon skulle fixa desserten. Jovisst, den smakade ... gott? Nej förlåt Sandra. Det var en väldigt intressant smak. Gick ut sen på stan och satte oss på Coffe House by George. När jag skulle betala strulade kortet och jag fick strunta i min biskvi. Men kassörskan överraskade mig med att bjuda på biskvin. Snälla människor finns alltså, hallelujah! (Det visade sig att jag hade 2,13kr kvar på kortet ...) 
 
Malin blev lite annorlunda under kvällen. Hennes ögon började lysa konstigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0