Det radar upp sig

Nu börjar läxorna verkligen rada upp sig. Vi har minst tre saker till fredag, inklusive ett matteprov. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Och gigantiskt prov i fysik om 12 skoldagar, om 14 skoldagar - biologiprov. Shit. 
 
Har träningsvärk i lår och rumpa från gårdagens löprunda med utfall. Har inte kunnat gå riktigt rakt idag. Men jag är ändå sugen på att gå ut och köra samma sak idag igen. Men måste hinna med läxorna också. 
 
Gjorde knappt någonting på musiken idag. Jag har en egen stämma som vår lärare ska fixa, men den får jag inte förns på fredag. Great. Och nästa vecka ska jag kunna allt. Bra planering där. Så under dagens lektion började jag att rita ögon på tavlan. Rätt svårt att skugga med en whiteboardpenna, finns liksom bara en nyans. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0