Dream on baby.

Ibland bör man inte drömma vissa grejer. Jag menar, jag drömde inatt om en person/personer som jag inte ens känner, men har träffat. I min dröm var det liksom tja kompis! Plus att dessa människor stod i en musikstudio och spelade riktigt härlig musik. Jag och nån mer gick in och hade det redigt trevligt. Synd att bara att musiken förstördes plötsligt av ett annat ljud, nån som spelade piano. Och jag visste precis vad det var i drömmen. Min jävla väckarklocka. Fan, dags att slitas ut ur drömmen. 
 
Innan jag gick och lade mig igårkväll gissade jag att jag skulle få svårt att sova. Ibland får man alldeles för mycket information från facebook. Man ser för mycket ibland bara. Men tack gode gud så somnade jag som en stock. 
 
Man får ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0