Hell's kitchen

Idag följde jag med pappa till sjukhuset för att han skulle opereras. Det gick bra. Det var ingen stor operation. Under tiden satt jag och läste historietidningar (riktigt intressant) medans jag väntade. På vägen hem föreslog jag att vi skulle äta pannkakor. Förväntade mig att pappa skulle laga till dem. Men så sätter han sig bekvämt i vardagsrummet med fötterna på en fotpall. Jag frågar vad han håller på med och då säger han att han måste hålla foten högt. Jag tror han driver med mig för han opererade sig ju på bröstet. Nehe, just det. Foten opererades också.   Vi tar det med humor att han kommer utnyttja sin operation för att få folk att tjäna åt honom. Därför blir denna kväll en pannkakskväll gjord av masterchef Anna. Önska mig lycka till. Pannkakorna blir dessutom gjorda i ett våffeljärn.
 



Kommentarer
Postat av: Johanna den allsmäktige

Fin design anna!

2012-09-10 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0